“Üzleti siker internetes kereskedelemmel” - Gyakorlati bevezetés a webáruház indításba 2. rész - Szatmári Elemér, rendszerintegrátor, marketingszakértő
Az internetes kereskedelem volumene - válság ide, vagy oda - dinamikusan, évi 30%-t meghaladó mértékben növekszik! És ezen növekedés körülbelül felét minden évben az új belépők adják!
Célunk, hogy minden szükséges információval és valamennyi gyakorlati tapasztalattal rendelkezz ahhoz, hogy Te is el tudjad indítani saját webáruházadat. A marketing alapokat már áttekintettük, most a második alkalommal a gyakorlati kérdéseket vesszük sorra:
- az e-kereskedelem alapjai
- jogszabályi környezet (mit, mikor, hol - a szabályos működéshez)
- a jó termék ismérvei - webes értékesítési szemszögből
- az üzleti logika kialakítása
- piackutatás, piacelemzés
- technológia és partner kiválasztás
- növekedési lehetőségek
A nap végére egy “szamárvezető” lesz a kezedben/jegyzeteidben. Mit kell megcsinálni, mit kell végiggondolni, milyen papírokat kell kitölteni, mi kell ahhoz, hogy a következő alkalommal ténylegesen is elindítsuk a webáruházadat.
Hozzászólások