A 2010-ben indult hálózat mára 30 egységet működtet. A BioHair (www.biohajvagoszalon.hu) fodrászat koncepciót elérhető árak, gyors professzionális kiszolgálás, kizárólag természetes termékek használata, a vendégek bejelentkezés nélküli fogadása és napi 12 órás nyitva tartás jellemzi. 2012-ben 150.000 példányban jelentették meg frizura katalógusukat, amelyben 120 frizura szerepel. Klubkártya rendszerükkel több tízezres törzsvásárlói kört is kialakítottak.
Kritikusaik szerint viszont hiányzik a szolgáltatásból a személyesség, túl sok kezdő dolgozik náluk, gyakori az elégedetlen vendég. Az alacsony árak miatt nagy a hajtás és stressz a fodrászok között.
- hogyan alakult ki az üzleti modell, ami sikerre vezetett?
- melyek voltak a legnehezebb pontok a franchise rendszer kialakításában?
- hogyan tudják garantálni, megőrizni a minőséget a különböző üzletekben?
- milyen problémákat okozott a gyors növekedés - hogyan oldották meg azokat?
- milyen országok felé, milyen indokok alapján terveznek bővülést?
Gyere el és ismerd meg, hogyan lehet egy egyszerű szolgáltatásból milliárdos vállalkozást felépíteni!
Hozzászólások