“A profi szövegírás titkai” - Langmár Zsuzsanna üzleti kommunikációs szakértő www.szovegirasblog.hu
Egyre több vállalkozó látja be, hogy ha hosszútávon növelni szeretné bevételét, az első lépésben weboldala látogatottságán kell javítania. A célpiacról látogatók elsősorban az internetes keresőkön keresztül érkeznek, akkor amikor megoldást szeretnének valamilyen problémájukra - és kulcsszavakat keresnek pl. a Google-ban.
Az érdeklődő megérkezett honlapodra. A jó szöveg úgy ad el, hogy a vevő észre sem veszi. A jó szöveg magára vonzza a tekinteted, magához láncol és eléri, hogy vásárolj. Sokan azt gondolják, hogy a szövegírás kreativitás kérdése. A valóságban a szövegírás tanulható…
Hogy Téged is megtaláljanak és később vásároljanak nálad, fontos hogy tudatosan kezeld szövegírási stratégiáidat, ismerd az eredményes sémákat...
- vitatott/vitatható üzleti kommunikácós trükkök
- az ütős üzleti kommunikációdhoz milyen információkat kell begyűjtened konkurenciádról
- hogyan derítsd ki a megfelelő kulcsszavakat, amelyek alapján megtalálnak vásárlóid
-mi az a kulcsszóelemzés? tényleg minden betű számít?
-hogyan kell folyamatosan értékes információval szolgálni a potenciális vevőidnek.. amit ők vásárlással fognak megköszönni neked
Gyere el, hogy megtudd hogyan írj sikeres, profitot eredményező üzleti szövegeket!
Hozzászólások