Van élet a nagyokon túl. Sőt, ott van csak igazán élet. Az utóbbi években Magyarország és a főváros intézményes márkázói mellett alulról jövő, alternatív kedvezményezések jelentek meg. A leleményes, közösségi szemléletű vállalkozások kevesebb pénzből hatalmas sikereket érhetnek el, és esetenként több lendületet, hozzáadott értéket jelentenek a budapesti arculat meghatározásában, mint a hivatalos márkázok gigaprojektje. 2013. május 9-ei szakmai estünk célja, hogy három jó gyakorlat bemutatásán keresztül ráirányítsuk a figyelmet ezeknek a kezdeményezéseknek a jelentőségére.
TERVEZETT PROGRAM
18.00-18.10
Az est felvezetése. Hivatalos márkázók és alternatíváik. A városi arculatformálás
gerillái.
Kitta Gergely, Országos Városmárka Tanács, alelnök
18.10-18.30.
Nyitott kapukat döngetünk. Épített örökség és közösség egymásra találása.
Tornyánszki Éva, Kortárs Építészeti Központ, Budapest100, főszervező
18.30-18.50.
Na, helyben vagyunk – menjünk világgá! Alternatív programszervezés és városmárka.
Magyar Vilma, BudapestUnderguide, alapító
18.50-19.10.
Ötlet – folyam. A Duna szerepe a városmárkázásban és a közösségteremtésben.
Kobrizsa Ádám, Mindspace, ügyvezető
19.10-19.45
Kérdezz-felelek
Résztvevők: Tornyánszki Éva, Magyar Vilma, Kobrizsa Ádám. Moderátor: Sziládi-Kovács
Tibor, Reklámipar
A rendezvény után
20.00 – „After party” a Reklámipar/Reklámklub szervezésében, az Akvárium Klubban.
Hozzászólások