Érdekel, hogy milyen vállalati kommunikációs kihívásokkal néz szembe az olajipari nagyvállalat? Kíváncsi vagy a különböző stakeholdereknek szánt kommunikáció formáira és csatornáira?
A KommON második szakmai estjének vendége:
Pánczél Andrea, a MOL Nyrt. magyarországi kommunikációs igazgatója,
aki arról is mesél majd többek között, hogy a vállalatcsoport magyarországi kommunikációjában hogyan segíti őt, hogy a média világából érkezett és így ült a másik oldalon is, hogyan vesz részt stratégiai döntésekben kommunikációs szempontból, és hogyan tervezik a hazai médiakampányokat, marketing és PR akciókat.
Pánczél Andrea a Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karán (HR területen), majd Állam- és Jogtudományi Karán szerezte diplomáját.
1994 és 1997 között az MTV-nél dolgozott, majd Németországban az SWF-ARD-nél riporterként és szerkesztőként tevékenykedett.
1998 és 2008 között a TV2-nél a kezdetekben riporter-műsorvezető, szerkesztő, főszerkesztő volt, majd hírproducerként és az utolsó három évben hírigazgatóként dolgozott.
Nevéhez továbbá olyan műsorok köthetők, mint az Ablak Európára, Szép új világ és a Borkultusz.
Minden kedves érdeklődőt szeretettel várunk! :)
Hozzászólások